Dagen idag.....det skal bli din beste dag

Hei. Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen eit lite ord eller to;) Klem Silje

onsdag 7. desember 2011

Enkelt Pepperkakehus

Pepperkakehuset er bakt og står klar for pynting. Det skal vi gjere i ettermiddag sammen med Ann Renate. Pepperkakehuset var så enkelt å lage, så når eg først var i sving lagde eg tre hus: eitt til Frida, eitt til Ann Renate og eitt til meg sjølv. Då får eg pynte akkurat slik eg vil på mitt hus;) Litt barn er det i meg endå...he he he.

Kom over denne "pepperkake- malen" på Jarles Gavesenter i Førde, og syntes den var supersmart. Istedenfor å stå med linjal og skjære ut huset, var det laga slik at ein kunne trykke ut huset. Også er huset akkurat passe lite slik at det ikkje tar opp så stor plass. Ifjor lagde eg eit stabbur som du kan sjå nederst på sida, og ikkje nok med at eg brukte lang tid på å lage det, så tok det så stor plass!

 






 Her har dere pepperkakehus- bakaren i full konsentrasjon medan lillesøstra stabber og går rundt føttene på oss. Det morsomme er at Rikke kan gå, men har fortsatt ingen tenner;) Men ho har ingen problem med å tygge maten, gommane fungerer fint!

Fjoårets pepperkakehus!

Nå sitter eg og vurderer å vekke barnevakta. Eirik skal passe Rikke idag slik at eg får sove litt etter nattevakt. Han har overnatta her for å kunne ta ho tidlig idag, men når eg kom heim kl 8 sov dei begge ...!!

Ikveld skal eg, mine to brødre og mamma bake mjukt flatbrød. Då skal eg love at julemusikken blir skrudd opp, og mykje gode barndomsminner kjem strøymandes. Ikkje ofte vi gjer slikt etter at vi har blitt voksne og flytta ut ifrå barndomsheimen;)

Ønsker alle ein riktig fin dag

Klem Silje 

2 kommentarer:

  1. åå, genialt med sånn pepperkakemal;) Så fine hus! Og nydelig stabbur du lagde i fjor :-) Her hos oss er det kjøpehus, og ungene som tar seg av all pynting, og i år ble det pyntet så hardt at taket knakk... Det er vel kanskje mora i huset som er dårlig på liming ;) Hehe. Ha en fin dag! :))

    SvarSlett
  2. Ja, pepperkake husene vart ferdig i ein fei....! he he...litt sjarm med knekt pepperkakehus. Det vart til at vi kun har eitt hus feridg pynta, og det er Frida sitt. Syntes det var så søtt, så eg lot være å pynte mitt og gav det heller vekk til nokon andre som ikkje hadde fått bakt seg pepperkakehus endå!

    SvarSlett