Dagen idag.....det skal bli din beste dag

Hei. Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen eit lite ord eller to;) Klem Silje

mandag 21. november 2011

Skjeltefest

På Fredag som var samla eg jentene med følge til skjeltefest med selfølgelig skjelter og god drikke på meny. Stemninga var god og det såg ut som alle kosa seg. Kjekt å samles i godt lag, og det beste av alt var at skjønningane mine var på overnatting hos mamma, så eg og Odd-Magne kosa oss som berre det med både forberedelse og aleine tid! Må nevnes at vi sov ein god del fleire timer dagen etter, noko som vi ikkje har gjort sidan vi fekk barn!!!!



Og når det er fest, skal det pyntes...eg storkoser meg når eg får dekke på bord og pynte i vei!!


Lysfatet med lys er frå Nille, mose frå skogen rett ved huset, Reinsdyr frå Kid og servicet er frå Tilbords sin utgåtte (snufs) serie FILE.


God stemning hos denne gjengen;)

Akkurat nå er eg ein "nesten" pasient på sofaen. Trakk ei tann idag, og har nesten ikkje fått i meg verken tørt eller vått etterpå. Og snakker eg for mykje begynner det å verke...så det er om og gjere å holde "tåtholet" i ro!

Ønsker alle ein riktig fin kveld vidare. Med ibuxen i nærheten blir det nok ein veldig fin kveld her òg!!

Besøk gjerne min andre blogg: sologstjerne.blogg.no

Klem Silje




Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Jammen kom du på blogspoten ja, og fin blogg du har fått deg!! Tenker du vil trives her ;) Fine bilder du deler, ser ut som dere hadde en kjempekveld :-)

    SvarSlett
  2. Ja, tenkte eg måtte prøve det. Så får vi sjå....synes det er veldig treigt å laste opp bilder her. Kva redigeringsprogram bruker du?

    SvarSlett
  3. Syns du det? Hmm.. Eg bruker bare paint :P Ka du bruker da?

    SvarSlett
  4. Ja, treigare enn på blogg.no. Bruker både picasa og photofilter, men veit ikkje kva eg synes er best av dei.

    SvarSlett