Dagen idag.....det skal bli din beste dag

Hei. Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen eit lite ord eller to;) Klem Silje

søndag 20. november 2011


Hmmm...skal- skal ikkje?? Fleire og fleire bytter over frå blogg.no til blogger.com, og nå er eg veldig usikker på om eg skal følge bølgen og skifte over???
Iallfall har eg tatt pause i strikkinga og levd meg inni bloggens verden. Og som vanlig blir det altfor seint før eg klarer å rive meg løs frå dataen. Burde tatt til vett for lenge siden og komt meg i seng, for mårradagen vert ikkje som andre vanlige dager. Skal nermlig til kjeverortoped og trekke ut ei veldig vond tann....og gjett om eg kvir meg???? Kvalmen kjem berre eg tenker på det.
Så får vi sjå kva for ein blogg eg satser på framover! Er det nokon som har gode argumenter for kva eg bør velge?? Besøk sologstjerne.blogg.no for å sjå min nåværand blogg!
SILJE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar