Dagen idag.....det skal bli din beste dag

Hei. Velkommen til min blogg. Legg gjerne igjen eit lite ord eller to;) Klem Silje

onsdag 23. november 2011

Juleservice

Nå skal snart adventsstakane, julegardinene og julepynten fram....og nokon av oss har til og med fine juleservise som må tørkast støv av. Eg sjølv starta med å samle på magnor sitt juleservise for nokre år sidan, eit klassisk og tidløs design som eg syntes var veldig fint. I år har eg i tillegg invistert i to kopper frå Green Gate, som var eit slik "må ha kjøp".
Tanta til Odd-Magne frå Gilje samla på eit veldig søtt servise som eg falt pladask for. Syntes det var så skjønt, og i tillegg pynta det veldig opp i vitrineskapet og gjor ingenting om det stod framme heile året. Serviset er frå Goebel Engleservise.
Nå skal jo sant seie, at "smaken er som baken"...men likar du engler så bør du vurdere å samle på dette serviset.


I tillegg følger det med engler som kan pynte opp eit kaffibord


Eg for min del skal være trufast mot nissekoppane mine frå magnor, og kose meg med nykverna kaffi frå Green Gate koppane.

Har du eit juleservise??

Fortsatt fin kveld

Klem Silje


3 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelig juleservice!;) trur det er det finaste eg har sett;)

    SvarSlett
  2. Har du lyst til å selge? Arvet 7 kuverter fra min mor, men ønsker flere…

    SvarSlett
    Svar
    1. Vurdere å selge bl.a middag service (12 tallerkener) +div fat og skåler, lysestaker, ta kontakt om det er aktuelt

      Slett